חלומות מרפאים


ריפוי פנימי, צמיחה תודעתית והתפתחות אישית
אימון חלימה בן ארבע שלבים (כ- 10 מפגשים לכל שלב)

מהו חלום? פעילות מוח אקראית? סרט מצויר המוקרן על מסך במוחנו? או שמא החלומות שלך יכולים להיות שער למציאות אחרת – ממד בו העבר ההווה והעתיד מתמזגים לחזית אחת של אפשרויות בלתי מוגבלות. בקורס זה, אנו נוגעים במרחב החלום מזווית שונה. שילוב ידע ושיטות פסיכולוגיות לצד מסורות ותרגולים רוחניים מתוך העולם העתיק (אבוריגנים, אינדיאנים,ועוד). הקורס מחולק ל - 4 שלבים ברמה עולה משלב שלב, כאשר קורסים 1-2 הם קורסי בסיס לעבודה עם חלומות וחלימה אקטיבית. ואילו בקורסים 3-4 המיקוד הוא על חלימה צלולה. חלימה אקטיבית, צלולה, מאפשרת לנו ללכת מעבר לנפש, אל העולם הרוחני.

חלימה צלולה/לוסידית, הנה מודעות ערה בזמן החלום. מצב תודעתי זה, הוא התנסות מלהיבה ומרתקת וזאת משום שעולם החלום, הנו רב ממדי וכן הוא מעבר למרחב ולזמן. חוקיות העולם הפיזי לא חלה עליו. כאן יש מקום ליצירה שלנו לבוא לידי ביטוי. בשל כך, אנו יכולים לעשות את הבלתי אפשרי ובצורה מודעת להשפיע על חלומותינו. להשפעה זו יש קשר ישיר למציאות הפיזית שאנו חווים בחיי היום יום.

בכדי להשפיע, אנו חייבים להיות מודעים לעובדת היותנו חולמים בזמן החלום (דהיינו להגיע לחלום לוסידי/צלול). מיומנות זו, דורשת תרגול ולמידה אותה אנו רוכשים בקורס. סיור ומחקר בעולם החלום הלוסידי, חושף מציאות, שצועדת מעבר למגבלות "פסיכולוגיית החלומות" הפופולארית. מתודולוגיה של קורס זה מבקשת לעורר את הקשר בין התודעה הערה לתודעה הישנה. ובכך לסייע לנו בצמיחה והתפתחות אישית וכן ריפוי פיזי, נפשי ורוחני.

כל זאת, תוך שימוש במתנה הנפלאה של כולנו- ח ל ו מ ו ת


להמשך קריאה לחץ כאן
Share/Save/Bookmark