סדנת הקשבה כוונון וחיבור למטופל בעזרת כלים אנרגטיים (בקרוב)


סדנת הקשבה כוונון וחיבור למטופל בעזרת כלים אנרגטיים
הסדנא מיועדת למטפלים בגוף ובנפש (פסיכולוגים, פסיכיאטרים, עובדים סוציאליים, רופאים, מאמנים אישיים, מטפלים אלטרנטיביים, ולאנשים המעוניינים לרכוש כלי חשוב זה).


הקשבה מלאה דורשת פתיחות רבה, סבלנות וסובלנות וישות טיפולית מכילה.
פיתוח יכולת ההקשבה מסייעת לנו בביסוס הקשר עם המטופל ומסייעת לנו בהשגת אינפורמציה לא מילולית על המטופל. כאשר אנו קשובים באופן מלא אנו הולכים עם המטופל ומאפשרים לו לעשות את הדרך שלו, ולא כופים את האמונות שלנו על המטופל. בקורס נלמד רמות שונות של הקשבה (פיזית, מחשבתית, רגשית ואנרגטית). הקשבה פיזית למשל, כוללת תשומת לב רבה לפרטים: לתנוחת הגוף של המטופל, קצב דיבורו, טון הדיבור, בחירת המילים, מרחק פיזי שהוא בוחר לקחת מן המטפל ועוד. הקשבה רגשית מתייחסת לתחושה אותה אתה מקבל מן המטופל – האם הוא חרד, האם הוא מיואש, מדוכא, באיזה מצב רגשי הוא נמצא באותו רגע מבלי שהנ"ל מבטא זאת במילים. הקשבה אנרגטית מחברת את כל הגורמים הנ"ל ומאפשרת להגיע למידע שמחוץ לפיזי לצורך אבחון, תמיכה, יצירת אוירה פתוחה ומשוחררת, הבנה של המטופל.
באספקט האנרגטי נלמד להתכוונן ולהתחבר אנרגטית למטופל לצורך תמיכה אנרגטית, יצירת אווירת נינוחות, ואבחון מדויק של שורש הבעיה עמה הוא מגיע. נעבוד עם נקודות הכוונון ונקודות אנרגטיות נוספות מסביב לראש ונפתח את יכולת ההקשבה האנרגטית.


סדנת סוף שבוע
הסדנא מיועדת למטפלים בעלי ניסיון טיפולי בשטח (לפחות 3 שנים).




Share/Save/Bookmark