טיפולים


הילינג
הילינג הרוחני, הינה דרך ריפוי והתפתחות אישית שאינה תרפיה (כלומר אינה שיטה מובנית, ובכך גם ייחודה). הטיפול בהילינג הוא אינדיווידואלי, והוא הולך יד ביד עם המטופל, תוך כדי התאמה אישית מדויקת לצרכיו האישיים של כל מטופל. הטפול עצמו כולל שיחה ואבחון וטיפול אנרגטי על מיטת הטיפולים (חלקו במגע וחלקו ללא מגע בגוף). הטיפול הראשון כולל ברובו ראיון הכרות ראשוני, ואבחון אנרגטי. לאחר מכן המטפל פורס בפני המטופל את תוצאות האבחון ואת דרך הטיפול הנדרשת לעבודה משותפת. בשל היותו טיפול אנרגטי הוא מהיר בתוצאות וברב הפעמים חלה הטבה כבר מן הטיפול הראשון.


רפלקסולוגיה
שיטת טיפול עתיקה הטוענת כי הגוף כולו משתקף בכפות הרגליים. הטיפול נעשה באמצעות עיסוי ולחיצות על נקודות ייצוג בכפות הרגליים והידיים. בכך נפתחות חסימות, תהליכי ניקוי מואצים והכאבים פוחתים. הטיפול מסייע לגוף להבריא ולאזן את עצמו באופן טבעי וללא חומרים חיצוניים.



פרחי באך
טיפול באמצעות פרחי באך (ע"ש ד"ר אדוארד באך רופא והומאופאט אנגלי שפעל בתחילת המאה הקודמת). הטיפול באמצעות התמציות, מסייע במצבים פיזיים ונפשיים. (טראומות, דיכאון וחרדה, ייאוש, עייפות פיזית ונפשית, קשיי ריכוז ולימוד, קושי בקבלת החלטות, ביטחון עצמי ועוד).



כל הטיפולים כוללים שיחה, וטיפול על מיטת הטיפולים. כמו כן שילוב בין הטיפולים השונים, יינתן במידת הצורך.

אורך כל טיפול: 2 - 1.5 ש'




Share/Save/Bookmark