הילינג רוחני

על הילינג רוחני

להילינג רוחני יש קשר בלתי נפרד עם התפתחות אישית וריפוי פנימי. כשאנו מדברים על ריפוי ברמה הרוחנית, אנו למעשה מדברים על ריפוי שיש לו נגיעה לעומק בכל הרמות האחרות: הפיזית, המחשבתית, הרגשית, האנרגטית. ההילינג מדבר על מהות אחת שלמה, שהיא גוף, נפש, רוח ונשמה. ואינו מפריד את הטיפול בה לחלקים, אלא מטפל ביחידה השלמה דרך הממד הרוחני. כלומר, אנו לא מטפלים במחלה, אלא מטפלים באדם. המחלה היא רק סימפטום לדבר -מה עמוק יותר. לכל קושי, מחלה, או בעיה, יש שורש רוחני ויש לנו מידת השתתפות ביצירת אותו הקושי או החולי. לרוב בצורה לא מודעת. מטרת הטיפול היא איתור אותו שורש ויצירת תיקון, במקום שבו נוצר הקלקול. הטיפול נעשה במגע וגם ללא מגע פיזי. אשר יוצר הפעלת נקודות וזרמים אנרגטיים המצויים בגופים העדינים של האדם, דהיינו ההילה aura)) וע"י כך מאפשרים לאדם ליצור איזון מחודש (מעין reset) ולרפא את עצמו.

בתוך גופו של האדם נמצא בית מרקחת שלם אשר יש באפשרותו לרפא כמעט כל מחלה. והריפוי האמיתי נוצר באמצעות הפעלה של התודעה. הטיפול מאפשר למטופל ליצור שינוי תודעתי בתוכו אשר מביא את האדם למקום בריא ומאוזן יותר. נוצר תיאום טוב יותר בינו לבין היקום סביבו ובינו לבין עצמו. המטפל יוצר התחלה של תנועה בערוצי האנרגיה או במרכזים החסומים וע"י כך נפתחות חסימות ואנרגיה יכולה לזרום בחופשיות. עם הזמן הגוף לומד להמשיך את התנועה הזו (מכיוון שזהו מצבו הטבעי) ומתחיל שינוי תודעתי אשר יוצר בסופו של דבר את הריפוי האמיתי והיסודי ביותר.



הלימוד מתמקד בהכנת הכלי של המטפל לעבודה הטיפולית. באופן מעשי אנו מתמקדים בעבודה פנימית של המטפל על עצמו באמצעות הכלים הטיפוליים של ההילינג וכן לומדים כיצד לשלוט בהנעת האנרגיה (בתוכי וגם באחר), יש עבודה ניכרת על פיתוח הרגישות- חישה אנרגטית והרגש הוזלת בכלל, כל זאת בשילוב ידע תיאורטי על המרכזים, הנקודות, והמסלולים האנרגטיים המצויים בהילה, סוגי האנרגיה השונים, מה מפעיל אותם וכו' .

אבחון וטיפול באמצעות כלים אלו, דורשים תהליך אישי ועמוק על כל הרבדים: הפיזי,רגשי, מחשבתי, יצירתי אינטואיטיבי, רוחי, אנרגטי, ברמה האנרגטית אנו נדרשים להעלות את התדר הקיים, לצורך תיאום וחישה של תדרים אלו מחוצה לנו.

יצירת הכוונון הוא תהליך נרכש, והוא משמעותי בכל מה שקשור לחיבור לאדם אחר והיכולת לחוש אותו. לבסוף כשישנו המיזוג בין הידע התיאורטי והעבודה האישית נפתח הצוהר האישי של כל אחד לבטא את יכולת הריפוי שנמצאת בתוכו.


הבחירה ללמוד הילינג

שאלות שאני נשאלת לעיתים קרובות: "האם כל אחד יכול להיות הילר? האם יש לי את זה? איך אני אדע? אני לא רוצה לטפל כרגע האם זה מתאים לי?

אחדים מאתנו נולדים עם אישיות מטפלת ואצל אחרים היא נבנית במשך הזמן, עם ניסיון חיים והכשרה מקצועית. יש מאתנו שעסקו בכך בחיים קודמים, ובאים יותר מוכנים. ויש שזוהי התפתחות טבעית עבורם. אולם יכולת זו נמצאת בכולנו ברמה זו או אחרת. לא כולם נמשכים לממש יכולת זו. זוהי שאלה של בחירה וייעוד.

הלימודים שמים דגש רב, על כל מה שקשור בתהליכים אישיים, ריפוי פנימי והתפתחות רוחנית, בבד עם לימודים תיאורטיים ודגש על הבנת התהליכים האנרגטיים וחוקיות אנרגטית.

בכדי לבדוק אם התחום מתאים עבורך, יש לשאול את עצמך מספר שאלות: מדוע את/ה רוצה ללמוד את התחום? האם את/ה רואה את עצמך מטפל באחרים?, האם את/ה מרגיש שתוכל לקבל מאותו מורה שמוביל אותך בתהליך חשוב זה? האם יש לך משיכה טבעית לתחום? האם יש לך הנאה ועניין לעזור לזולת, לתת, האם את/ה אוהב אנשים באשר הם?......

אם ענית על רוב השאלות בחיוב, זו התחלה טובה בכדי להתחיל לבדוק את התחום. חשוב לזכור כי אין דבר המחליף את ההתנסות. אם עדיין אינך בטוח, חשוב לבדוק "בקטן": לשמוע הרצאה, להתנסות בטיפול, סדנא קצרה וכו'. כי אפשר לתאר עד מחר כמה טעים התפוח, אך אם לא נטעם לא נדע טעמו לעולם.

הבחירה להיות הילר היא למעשה בחירת גורל. וכשהיא מגיעה, היא מגיעה כידיעה מאד ברורה : "זה מה שאני רוצה לעשות בחיי". בחירת המורה היא מאד חשובה. מי מוביל אותי בדרך? האדם שמאחורי המורה, האם יש כימיה, האם הוא יכול לראות אותי? לתמוך בי? להוביל אותי לפתח את הדרך הייחודית שלי (לא שלו). כל זאת חשוב לברר לפני הכניסה לתהליך.

הילינג הוא תחום ריפוי שאינו תרפיה (שיטה מובנית-טכניקה) הוא עובד עם הרגש ובצורה אינדיווידואלית עם האדם בו מטפלים. בשל היותו כזה, עיקר הלימודים מתרכזים בעבודה על התפתחות אישית בכל הרבדים, דהיינו בניית הכלים הטיפוליים. התפתחות רגשית ופתיחות רגשית, היא הכרח לעבודה בתחום. השילוב של תודעה ורגש, הם אלו המכוונים את האנרגיה ומאפשרים לנו לגעת באדם אחר, להגיע אליו, לעזור לו להתפתח לכוונים אליהם הוא שואף להגיע. פיתוח האינטואיציה, החישה, הקשבה, הראייה, יכולת החיבור לאדם אחר, נרכשים במהלך הלימודים ותוך כדי תהליך ההתפתחות. כלים אלו מהווים את הבסיס לעבודה בתחום.

אולם, בנוסף לפיתוח האינטואיציה, הכלים הטיבטים נותנים לנו לימודים תיאוריטיים ומעשיים נרחבים. (הלימוד על נקודות אנרגטיות, גופים אנרגטיים, צ'אקרות משניות, זרמים, חוקיות אנרגטית ביקום, איך הדברים פועלים ועוד). אלו, חשובים מאד לכל התהליך הטיפולי. השילוב בין העבודה האינטואיטיבית לידע הנרכש, הוא ערך מוסף בכל התהליך. כמו בכל תחום ריפוי המכבד את עצמו, דעתי היא כי נדרש הרבה מעבר לאינטואיציה בכדי לטפל באנשים.

ייחודה של דרך זו היא בשילוב כלים אלו, אשר מאפשרים אבחון מדויק יותר, וכן מסייעים למטפל להיות מודע לתהליך שאותו הוא מעביר את המטופל, ומכאן גם לשתף את המטופל בתהליך. אין זה מעשה קסמים. אלא תהליך התפתחותי, הנתמך ע"י המורה או המטפל.

לסיכום: בכדי לעשות את "הבחירה הנכונה" יש להבין כי יש גם עניין של תזמון, הבשלה ומוכנות לעבור תהליך. לפנות מקום לידע חדש להיכנס. לכל אחד מאיתנו יש דרך לחוש זאת בליבו. שאלו את לבכם ותענו נכונה.


הלימודים מיועדים

• לאנשים אשר מעוניינים ללכת מעבר לחומר בהבנה ובתהליך התפתחות וצמיחה אישית .
• לאלו המחפשים אתגר ועניין ורכישת מקצוע המשלב עזרה לזולת וריפוי מן השורש.



למידע על קורסים, תכניות לימודים וטיפולים
לחץ על קורסים וסדנאות/טיפולים בתפריט שמימין



Share/Save/Bookmark