המלצות

  • המלצת סופיה

טל היקרה,

אין לי מילים לתאר לך עד כמה נהניתי מהקורס שלך.
מעבר לדברים שאמרתי גם במפגש האחרון,
אני חשה שהדרך שבה את מעבירה את הקורסים שלך, היא דרך
ייחודית ועמוקה.
יש בך את הנתינה הענקית, המון ידע במגוון רב של תחומים
יחד עם היכולת להתבונן מהצד ולהרגיש את כל אחת מהמשתתפות
לתת לכל אחת את ההכוונה המיוחדת, ולחזק את הצדדיים
החשובים אצלה.
כל זאת בצורה מאוד בונה וחיובית, ללא ביקורת, ועם המון אהבה.
הרגשתי שתוך כדי התהליך אני צומחת ומתעצמת מכל מפגש ומפגש.
החלימה המודעת והמרפאה, היא כלי שאני כבר מיישמת עם
אותי וילוו כל חיי עצמי ועם המטופלים. ומלווים
תהיי ברוכה על עבודתך הנפלאה

נהניתי גם מכל הקבוצה של הבנות, שכל אחת העשירה את
העבודה שלנו יחד.
חיה עם הניתוח המעמיק של האסימונים שנופלים לה מיד
עם ההקשבה שלה
נועה עם הערות החשובות והבונות
סיגל שכל כך צמחה תוך כדי הקורס,ועזרה גם בניתוח בקבוצה
ומשתמשת בחלימה בצורה מופלאה
נאוול'ה החמודה ומלאת שמחת חיים.
אורה הרצינית ועם המון כישרונות שבאים עכשיו לביטוי
תודה לכולן

באהבה והערכה גדולה
סופיה

-----------------------------------------
  • המלצת חנה :

שלום לכן,
בדיוק חזרתי מריטריט סופ"ש – ויפסנה.
הלכתי בתחושה של מעט חששות מהדברים שעלולים
לעלות ושאולי לא אדע להתמודד,
והאמת שהופתעתי ומאד נהניתי להיות עם עצמי
במקום של כנות קבלה והתבוננות
נזכרתי היכן הייתי לפני שהכרתי את טל והיכן
אני נמצאת היום.

כמובן שהדרך לחקירה הנה אין סופית...
טל, אני מודה לזכות שהייתה לי לפגוש בך כמורה
רוחנית בעלת חוכמה של אדם שחי לפני 2000 שנה.

לתמיכה תוך כדי לימוד וכלים שיכולים לעזור גם
רחוק , מהחזרת האמונה והיכולות.

תודה לכן בנות יקרות על ההקשבה , קשת מגוונת
במפגשים קבוצתיים ומאד פוריים


המשך חיים מלאים בתובנות אהבה ונתינה

שוב תודה,
חנה

נתראה בשמחות
ואורה יקירה - ממתינה לרגע המתאים לבוא לבקרך
בביתך בתובל.

-----------------------------------------
  • המלצת אורה:
לכל הבנות ולטל במיוחד,

אהבתי להיות בחברתכם במשך החודשים הללו וקבלתי מכן המון,
מכל אחת בנפרד ומכולן יחד. אכן אני מרגישה שינו בעצמי
ומקווה שהשינוי ירחיב ויעמיק. אני אמנם לא הייתי
בויפאסנה כמו חנה ועדיין רוצה לחוות את החוויה הזו אבל
השהות שלי בתובל קרובה למצב הזה - אני לא מדברת עם אף אחד
ועורכת מסעות פנימיים לתוך העצמי שלי - את הכיוון לעשייה
הזו קבלתי אצלך טל וגם אתן עזרתן לי המון.

אז אני מצטרפת לתודה של סופיה -תודה שנפגשנו
אורה



Share/Save/Bookmark